Thursday, October 16, 2008

Open House....

8 Syawal...
Di Rumah Ida....

Setelah demam beberapa ari barulah aku dpt beraye ke rumah kwn2...Byk gak invitation tak gie..sbb mase dan kesihatan yg x mengizinkan..so aku start gie open house ke rumah Ida di Ehsan Jaya..neway ni di rumah bakal mertua dia....cantik umah dia....bussiness CNI....
Kami di jamu mee kari..sedap Ok..!Pastu kami pun berposing lah anak branak...mase nih papa tgh amik food.....





Nilah bdk2 opis aku..they all nih...still anak dare..Mude2 belaka...dr kiri Ida,aku,sasha,yana & tunang Wan...Dibelakang tuh bdk2 store keeper..Ida nih fresh graduated UUM..Baru cube2 koje...dia lah geng solat aku...yg selalu lepak di masjid....
*********************************************************************************
11 Syawal
Beraye di rumah Kak Johara..
Rumah dia sgt cantik tau....english style...byklah bunga dlm umah dia..cantik & kemas.....bdk2 nih sakan posing....menu kak Jo..Soto & maggie goreng...ok gak kak Jo masak..sedappp.............


Kami gie pas keja..gie 2 keta..kul 12 teros ke umah dia di Bukit Indah.......they all sume follow kami....akulah pembaca map nyerr....huhuuuu..sib baik sampai.....
Bersama alisah & kak Jo...(berdiri tu..tuan umah ler)
Cantikkan umah dia...........................
Dlm kul 2.30 kami berangkat pulang..pastuh aku lepak umah alisah jap..beraye lagi...huhuuuuu..mkn pulut ngan kari ayam....favourite aku wehhh......well...mlm demam balik..sbb minum air sejuk....lepak lagi...........


No comments: