Saturday, October 25, 2008

Ape kes?????

Ni ahhh ..kes terbaru...mangsa dera ..huhuuuuuu...idaklah...nilah kes bdk2 skang..kalo x di control kecik2 dah buat hal...Siankan muke Dinnie (mcm muke lanun pecah umah tak???)
aku pun x leh nak kate aper..dah dema bermain berdua...belajo berdua...bergado pun sesame dia ...bes fren lah katakan...aahh tu lah dptnyer....yg aku tau skang aku sapukan je lah minyak gamat...korang rase minyak gamat tuh ade rase pedih ker kalo sapu kat luka..takkan???tp Dinie punyer lah auta...time aku sapu beria dia ngadu sakit....mase tuh aku pun nasihat ler dia..aahh kalo x mo sakit lainkali jgn suke carik pasal nak bergaduh dgn inang tuh lagi...senang je dia jwb..OK!!! (sebenor nyer anak aku nih pun bole tahan gak notti nyer....) x berani nak ckp byk lah..


Siap amik pose baik nak tayang ...tu dia....



Tgklah tuh.....maintainkan pakai lip glosss....



Yg ni dia ckp posing ala2...aku pun x tau..ala2 aper??


Agak besar jugaklah parut dia ni kang....camner nak ilangkan ekk??.....kdg2 adik pun ade gak bekas cakaran tuh..tapi aku x amik kesah sgt..yg ptg anak aku sehat....mende tuh sakit sekejap jek ilang dahkan....jgnlah sakit yg bukan2...Mintak jauhkan lah....
Lately Siddiq pun semakin menakal...silap haribln ade bergadoh saje dua beradik nih..biorlah..dah name pun bdk2 kan...lom tentu anak kite nih baik ajer......so closed case lah...huhuuuuu...........
*** Inang - Fatiah Adrina + bes fren Dinnie + 3 thn + Anak Cikgu + kelantanese + cute + kepoh + suke tgk Hi 5 + suke dancing + suke berlakon + chubby




No comments: