Tuesday, October 28, 2008

Last weekend punyer cerite...

Dinnie & baby Nor & Sophy (ni cucu sedare aku tau..)

Siddiq nih eksen benor ngan belon dia...

Dia pun nak tunjuk peace jgk tuh!!huhuuuu...

Lupe nak tanye name dia aper.....sowiiiiiii......

Tgklah nih sume anak2 sedare aku....

Ida...


Setelah menghirup sup..Kita mkn sate....best2...


Nilah Tommy.....manje sehh.....


Beraye dirumah Yana...

We all pi open house lagi last Saturday ke umah Yana di taman Mawar P. Gudang..pi bertiga jek ngan Kennie & Kak Jo..Nor biaselah ngan si Yazid & Ida ngan Along dia.Kami di jamu mee sup & sate...sedappppp......Biaselah...bile dah beraye ngan si Kennie..kenalah kepoh2 sket...sampai ke dapor dia survey umah org..sbb dia dah jumpe itu kucing comel..so ape lagi aku pun snap lah dua 3 keping gambo kucing tuh...namenye Tommy....sgtlah comel kucing tuh...Siddiq suke bebenor tgk gambo kucing nih....sempat lagi mengacah2 kucing dalam kamera..huhuuuu..sgtlah bijak nyer anak aku tu....sampai opis kul 3 camtu.....sampai umah teros tdo...ngantok seh....sekali dpt call dr Mama Midah...nak bwk bdk2 pi bandar..ade open house umah Kak Milah mlmnyer...ye ker??makan lagi..key ahhh....bgtau papa pastuh sambung tdo ....huhuhuhu..best2.....
Pas Maghrib kami ke bandor JB (Kg melayu) lak....ape lah menu mlm nih??sesampai jek ade beriani & mee rebus....on d way tuh laki aku ckp x mo dah mkn2 daging nih....dah muak lah kononnyer...sesampai aku teros carik anak2 aku.....jengah sekejap keluar...aku tgk jek dr jauh laki aku mkn beriani...aik..??baru jek ckp x mo mkn daging...mmmm ropenyer dia takleh tahan tgk lauk kambing tuh....sodahlah...on d way balik tuh puas lah kena perli ngan aku...huhuuuu....aku mkn mee rebus jek......best2....


Sesampai jek umah aku layan jap buku cerita Hijab Sang Pencinta....tapi mate nih x larat lah bebenornyer...ingatnyer dah tdo byk ptg tuh mlm leh stay up lak...bdk2 tu pulak layan beskal masing2....x reti2 nak tdo....tbe2 aku rase gelap jek..iskkk..tertdo pulak...





No comments: