Saturday, October 11, 2008

Masih lagi demam...

Sabtu...keja mcm biase...membosankan ..x tau nak wat per.tp mmg tau Monday nanti aku kena jawab..jawab...jawab...tahlah..aku mmg tgh benak otak..takleh pikirlah ngan keja aku skang..x taulah aku dah bersedia ke belom utk mengadapnyer...masih lagi demam selsema..kdg2 ok..mlm jek start lah balik....pusing jek kepale..semlm dptlah gi sebuah umah open house..lain2 x dapek pegi ahh..x larat....balik koje nih nak pi beraye pastuh balik kota..sok kalo larat pi beraye lagi...byk sgt invitation..sampai x tau nak gi maner.....maybe next weekend umah aku pulak lah..tgklah kalo sehat...

tolong advise..aper menu yg sedap tuk open house ekkk....???kalo western food ok tak?spaghetti..salad...mashed potato...jagung bakar ...& puding cocktail...tbe2 fening lah....key ahh...



*** masih lagi x sempat nak upload gambo.nih pun update entry kat opis jek..simple2 bolelah..

1 comment:

JHaZ KiTaRo said...

salam syawal dari bumi Dublin, Ireland. Jemput2lah singgah ke blog hamba.. :)