Saturday, October 25, 2008

Di Jamu Roti Arab.....

Ni semalam punyer citer..kami beraye ke rumah Anom...pas maghrib kami gerak .sesampai tuh dlm kul 8 lebey..Anom still masak lagi ropenyer......sian dia..baru balik keja...so kami lepak2 lah dulu mkn2 kueh raye kat depan sambil posing2..huhuuuu.....Mentelah Dinie dah pandai amik gambo..mmmmmm...ape lagi...dptlah aku amik gambo ngan bf aku....












Menu Anom semlm Roti Arab + Daging Stew + Kuah Kari..mmg sedap.....So kami ala2 org arab lahkan..dah dijamu roti mesti lah jadik org arab jap....

Ni lah stew dia...(amik gambo setelah abis mkn..)..rasenyer mcm kuah Sizzling yee mee...



Kuah kari ayam....


Ni dia roti Arabnyer...aku penah buat roti nih....beria aku menguli..tapi x jadik pun mcm Anom buat..setelah aku tgk dia buat mcm maner barulah aku tau..ropernyer dia tebar doh roti tuh luas2 before goreng..yg aku ni main tarik2 gtu jek.pdnlah tak kembang beso...hhuuuuuhuuuu..Tq gugurl....kalo idak mampuih aku x tau....Bile aku story kat akk dia..laki aku senyum2 jek...kuang asamlah tuh kan....mesti dia hingat time mkn roti aku buat dulu...alah x jadik pun abis gak 3 keping...



Siddiq nih baru pandai jln betul2..puas lah dia dok jln kesane kemari ngan baju melayu dia tuh..


Hah ni lah Ms Gugurl..tukang masak aku semlm....kuikuikui..jgn marah Nom.....Dinnie yg snap...sian dia muke penat tuh baru balik keja teros memasak nak menjamu kami nyer psl....Tgk lah tuh masih pakai baju koje lagi...
Neway thks a lot my dear....ko mmg best!!!!!
Semlm gak...pas berbincang baik2 ngan laki aku akhirnyer dia setuju gak nak pi kl 20/11 nih tuk hantar mak bapak aku pi haji nanti..huhuuuuuu...hepinyer!!!camtu lah...disbbkan aku berkeras nak naik bas pi kl sendirik ngan anak2..dia x bg...at last dia ckp dia pun nak gi jugak.....TQ ..TQ.....(heeeeheheee...)...sowilah my dear.....jgnlah rase terpakse ok....saye x sanggup .....nak sgt tgk mak saye gie....anything will happens...who knows????harap2 mak bapak aku slamat pegi dan balik.....
Aminnnnnnnnnnn..........









3 comments:

Darling Pya said...

sama je muka anom ek...dari dulu x b'ubah...tp bdn nampak dia mcm berisi ckit.aku x b'kesempatan lg nk chat dgn dia...

kirim salam dia ek

Cik Kham & Co said...

mmg lah dia camtu jek....aah ade berisi sket..mau taknyer..asyik menjamu org mkn jek lately..ari2 amik bau...huhuhuu...

key ..insyaAllah..aku sampaikan salamnyer...

apies said...

mmm awat x ajak aku se x...?