Wednesday, February 25, 2009

Papa Last Day...

Setelah 7 thn bertapa di Giant akhirnyer dpt gak peluang laki aku tukor keja ke tmpt lain.Yess..today is his last day at Giant..beria2 papa nk bwk kamera..kununnyer nak bergambor lah tu ngan colleague's & especially ngan Bos (Mr Gout ..) kesygn dia tu..agaknyerlahkan....muahhahahhaaha..(ketawe jahat nie...)

And next week dia akan start keja kat Damansara Asset (one of anak syarikat Johor Corporation) as Account exec.....Alhamdulillah..proses yg dilalui berjln dgn lancar.Berjaya jgk dia!The best part is start next month dia x perlu lg keja ari Sabtu or Ahad..And every each public holiday in calendar dia sapu cuti....huhuhuhu..best2...lebey bagus dr aku....siuman lah sket gaye nyer tu kan...

Bg aku pulak ..aku hepi sgt2..pasnih taklah aku bosan tahap cipan lagi ...makin byklah agenda aku gamaknyer every weekednd...huhuhuuu..siap lah!part yg x best lah ..pagi2 bute papa dh kena anto anak2 pi tram...sbb office hour dia dah same ngan aku...hhheheheeee....8am-5pm....nak wat camner....dh duty dia....lainlah kalo................(rase x perlu sambunglah ayat nih...)

key next entry..aku nk upload gambo yg dia amik ngan bdk2 opis dia..saje nk enterframe muke sorg2..haahaaaaaaaaa........

No comments: