Friday, February 27, 2009

Gambo scan Papa..

Tajuk N3 kali nih mcm klako sket..asal bley jek.Actually aku tgh bosan2 kat umah nih doklah belek2 gambo lame dlm My picture noteboke nih..sket lagi aku terjumpe lah plk folder gambo scan yg papa simpan..huhuuuuu..aku publish kan je lah..papa x tau pun...klako ekkk...masing2 muke... budget ensem ahh kan...wakkaaaaakkaaaa......



Tgk la nih....siap dok atas motor lagi....huhuhuuuu....


x silap nih sume bdk2 umah sewa dia ....


Nilah antara kwn2 papa yg rajin bergambor ..........penuh album lame dia ngan gambo2 gini....neway sape2 pun suke kan kalo dh namenyer student tuh...



cube korang carik..maner laki aku???



Aku pun x tau lah ape disebalik cerita gambo2 nih sampai papa rajin bebenorlah nak scan satu2...mesti ade nostalgia nyer..agaknyerlahkan....Kalo aku dpt gak scan gambo lame2 mase kat kmk-utm dulu pun mesti korang suke ekkk?ye ahhh.byk citer woooo...yg suka yg sedey....Best betul kenangan mase blajo ni kan.....
Kalo papa tgk N3 nih confirm dia senyum sampai ke telinga + pipi chubby yg semakin chubby tuh..huhuuhuuuuuuu.....tingat lah tuh kesah2 dolu2 di segamat tu..Dah agak dah!!!!!!
So..for PAPA..sowi mama dah xde citer....drpd gambo tuh mati kering kat dlm tuh biorlah mama publishh..enterframe sket.....ok kan....ape2 je lah....






1 comment:

Rahiza Haszian Abdul Rahim said...

wahh...zaman muda belia..ehehe

anyway, kham..kak iza pakai taram aje wat cupcakes tuh..bukan ada belajo formal pun..semua ikut resepi internet, hehe..kham pun leh wat gak tuh..kak iza takde kelayakan lagi nak mengajo :P