Saturday, February 28, 2009

Kasut baru!

Sabtu lepas kami pi shoppin di Jusco.. Plan asalnyer nak beli baju keja papa jek tuk join opis baru tu.Tup2 aku yg over pulak nak shoppin mcm2...hahahaaa...hasilnyer dptlah aku baju baru ..suar baru & the best part is kasut baru....mase pass by butik VOIR tuh..aku nampak ade sale sampai 70%...malas nak pikir..ape lagi aku pun main pilih jelah....gilossss cik kham kalo memilih...setelah di tolak diskaun segala x sampai seratus pun 3 psg kasut nih....hheehehehehe....puas ati...kena lah jadik pengguna yg bijak kalo nk membeli brg nih....

Ni collection sandal VOIR.......


Simple shoes!




Sandal yg paling aku suke...nilah!kaler biru...since aku ade byk baju biru ..teramatlah sesuai matching kan kasut & baju pasnih....




Hahhh..yg ni pulak..mcm biase..adelah kaki kecik yg suke gak nak enterframe kaki dia yg comeii tuh....x sah kalo tak expose.........wakakakakakaaaaa.............





4 comments:

aramis2177 said...

kham,
aku suka banget kasut hang yg ada riben2 tuh...cute gilerrr!!!

Cik Kham & Co said...

huhuu..aku lagi syg nak pakai wehhh...

kamalnzura said...

sakan hang soping kasut..noo... kham...

Cik Kham & Co said...

hurmm..biaselah tuh....kalo nk shoppin tak hingat nyerrr...