Thursday, February 26, 2009

Hunting Job

Recently ...office kami di landa kemurungan..huhuuuu...mcm2 perasaan ade...takut..risau..nervous....hurmmmmmm...sbbnyer aper....takut kuar memo yg bise mmbuat kami sume heart attack!Yelah its all becos of global crisis economic yg semakin terok nih...since keja aku nih related gak ngan order masuk from customer...so....aku leh budget what will happen soon....takut beb!And the worse thing happen recently is our main customer already working 3 days a week...uwaaaaaaaa..cau meng ngarrr.....prod kami lak dah start koje 4 ari jek...sunyi seh ..cume jln 5 mesin jek....so..lu pikirlah sendirik.....!aku kat opis lak...so..so free..mau taknyer..byk order customer freeze...hold shipment..delay delivery...uwaaaaaaaaa....all start next month....sbb tu lately aku rajin banget update blog nih..

Yelah rezeki tuh ade dimane2 kan.....aku yakin tuhan akan sentiasa melimpah kan rezeki utk kita selagi kite berusaha utk dpt yg TERBAIK...Dgn azam baru aku .."Menjadi yg Terbaik.." aku akan carik peluang kerja utk selamatkan family financial yg rase2nyer akan tergugat nih..heheheee...sendrik mau ingatlah...soon Dinie nk sekolah dah..so kena bertindak dr skang.Tu psl lah lately aku ader apply KPLI...kotlah dpt jadik cikgu...And the best part is...our neighbour also very the very lah concern ngan problem aku nih...msg2 tulun2 carikkan aku mane ade lubang baik nyer nak lanting resume....Utk Kak Ida & Kak Tim..tor cheeeeee......jasa mu ku kenang..sib baiklah aku dpt jiran yg prihatin mcm u all's nih...sgt2 best!Ape yg ptg..KERJASAMA....Apa yg ptg..KERJASAMA.....wakakakakaaaa.........

Biaselah Manufacturing electronic skang nih mmg tgh kiok ....Ape2 pun post aku nih general...aku leh apply jek kat maner2 as long BUYER...key ahh all nnti2 layan lagi....Take care & adiosssssssssssss.............

2 comments:

aramis2177 said...

kham,
aku doakan moga ko sukses dlm mencari kerja baru or di tempat kerja skrg!apa2 yg jadik pun insyaAllah....rezeki ada di mana2!jgn sedey2 & bermuram durja ok!!!

Cik Kham & Co said...

biaselah fara..wisau beb!