Friday, September 05, 2008

Salam Ramadhan...

Salam Ramadhan semua & selamat ulang thn utk mama (tua sudah aku!)..Sekejap jek dah 5 hari berpuasa..walaupun aku baru start berposa arinih..huhuhuhu.....biaselah pompuan.Jgn lepaskan keistimewaan yg di anugerahkan tuhan utk kite.InsyaAllah...tapi karang perit gak nak ganti..well..alhamdulillah..akhirnyer dpt gak aku ganti posa utk 21 ari (yg thn2 lepas nyer..)harap2nyer thn nih 4-5 ari sudahlah..x larat tuh..

Arinih barulah aku dpt merasakan kedtgn Ramadhan..tp syukur jugaklah sejak bln puasa nih musim ujan pun start jugak...taklah rase kering...panas sgt...eveything oklah..bole handle lagi..agaknyer kalo bdk2 berpuasa tuh taklah kesian sgt nengoknyer..ahakkk...

Anak2 aku pun sume sehat walhafiat...adik dah nak msk sthn nih bln depan.mmm..bijaknyer pun ble tahan tuh...isshhhh..pening lah...This year celebrate besday kat kg ngan cousin2 aku yg biol sumer tuh..huhuhuhu....dan2 kak Anis buat kan kek segera utk aku..walaupun kek takde cream..tapi sedap oooo..mkn panas2....kalo bwk kamera arituh..dpt gak snap kek panasssssssss.....xde tiup2 lilin nyer....kuar oven jek..amik bau sudahlah...mmg marvellouss....

Arinih dpt anak sedare baru..baby boy...Aqmal dah ade adik..lahir di Hospital Putra Jaya..We all suh bg name Adi Putra...tapi ade yg bersuara..jgn..nanti jadik si Tanggang pulak..huhuhuuh..pengaruh drama masa kini...

Oklah gtg..nak gie solat dulu...byeeeee........

No comments: