Saturday, September 27, 2008

Baju raye dema....

Kali nih nyer entry aku nak upload gambo2 baju raye anak2 aku tuk hari raya nanti..Baju tema kami..takyah tunjuk dulu yek..x surprise.only can publish after hari raya lahkan....Well baju2 bdk nih actually jenoh gak aku nak carik...especially si Siddiq..pesal bdn dia nih kudut sgt..so byk gak lah saiz yg x menepati piawaian..kalo kat sini ade SOGO best gak ..kan Piah...??selalu noo ade sale giler2..ade xde pun aku pi Jusco atau Tesco je lah...itu jelah yg terdekat dan termampu..nasiblah kalo ade sale..kalo idak ..kopak gak lah...


Baju2 si Siddiq...hopefully mase raye kang dah sedang elok ler tuk di pakai eekkk... puaslah aku pi belek nak milih.Aku sonok pi satu kedai di Tesco tuh..sgtlah puas ati..hargenyer ok..Worthlah kalo nak beli.leh tawar menawar lagi....ala2 Reject shop lah..well branded gak & quality material.leh tahan lame kalo pakai..aku suke shop kat situ jek kalo nak carik baju2 anak aku...yg menarik tu...mase aku nak beli baju Dinie lah..dia nak sgt baju Barbie kan..mase aku pi sane ade byk t-shirt Barbie..so aku suh dinie pilih sendirik ...tgklah hasilnyer..betapelah dia hepi dpt baju2 nih..sampai la nih dok lah tanyer..bile maa nak pakai baju Barbie...Siankan..alah raye pun nak dekat dahkan...selalu gak aku pujuk dia suh sabo..sighhhhhhhhh...







Punyerlah thn nih aku bagi kuase memilih tuk Dinie..dia awal2 dah request x mo pakai skirt..cehhh..nak suar jeans jerrr...!!adoilah...kopaklah duit mama anak oiii...aku saje jek belikan satu skirt krim tuh..tuhpun dia xmo sgt test...tapi aku beli gak...abiss dah sume nyer suar..thts ythis year aku tak belikan dia dress aper2..nak gak tgk dia bergaye ngan dress comel2 tuh..yg ade pun x terpakai ..toksahlah..kena berjimat skang nih..x leh membazir beli yg bkn2..kang dema x mo pakai dah rugi...yg ptg Dinnie hepii!! yeahhh...So fair & square..sorang dpt 4 psglah...mama & papa nyer...huhuhuuu...next entry lak key...
mate dah ngantok pulak..nanti continue lagi...bubuyyeee....

No comments: