Saturday, September 13, 2008

Air Katira...Tini

Dua hari lepas aku dpt berbuka posa ngan si Tini...lame dah x jumpe dia..Mase tgh meeting tbe2 ade msg pulak .rupenyer si Tini ni ahhh..ajak buke posa same2...well keylah..aku pun on ajer..

Kul 5 sharp2 aku pun berdesoplah balik sbb nak msk sardin roll & mee hoon goreng utk buke posa mlm tuh..sampai umah jek papa call..mama ok dah sampai umah..tbe teringin pulak nak minum air katira..pstuh mintak lah papa belikan air katira di bazar ramadhan tiram tuh...tengok lah kalo sempat katenyer...keylah aku pun x mengharap..pahamkan..biasenyer jam waktu balik keja nih...Dlm kul 5.45 Tini pun sampai..member dah pakai MyVi skang..since dah dpt kpli nih member makin ler berisi..tersgt2 berbeza dgn sebelom nih..tulah..bile2 bole berubahkan...tp borak masih mcm dulu...mmg rindu gile nak borak ngan dia..boraklah kami sambil aku masak..mcm2 cite...gtulah pompuankan mane leh jumpe..lagilah kwn lame..

6.30 ptg papa pun balik..aku lom siap masak lagi...huhhuhuuu....tah kenape arituh lambat pulak aku masak..mungkin sbb sambil borak kot..tu yg lambat tuh...aku dah lupe dah air katira aku..tbe2..si dinie masuk umah sambil bwk plastik.."mama air mama"..aku dah lupe dah..air???air aper??air katira lah...papa jwb!Well aku dah terlupa ler aku mintak dia belikan air...huhuuuu...sedapnyer dpt minum air katira...panas pulak arituhkan..mmg sedap sungguh lah!....selesai lah berboka posa arituh dgn si tini ....dia balik kul 9 mlm tu...

x lame tuh papa pun balik dr terawikh..dia pun bkk lah citer..punyerlah dia nak belikan aku air katira tuh puaslah dia kena maki hamun ngan org psl suke2 ati jek parking kat jln yg tgh sesak kat bazar ptg tadi.heheheeeee.....ni kes xde parkinglah ni..huhuhuu...neway aku dah ckp kat dia kalo x sempat toksah ler..tp dia punyer lah nak belikan gak air katira tu utk aku...Sanggup ler ape ajer...Speechless sehhh....

No comments: