Monday, September 22, 2008

Membina Cinta sayang

Membina Cinta Sayang tuh actually tajuk buku Dr Hm Tuah tau...Sinambungan dr buku Membina hati bahagia..lom ade mase lagi nak pi carik..well ade view website dia & terkilan pulak x beli lagi..Aku nih mmg suka sgt membaca.Aku leh layan berjam2 ape saje novel ,mag,motivation books..tp jgn buku blajo ler..huhuhuhuuu...cukup2lah nak mentelaah nie.Sejak dah berkeluarga nih aku slalu carik buku2 yg berbtk ilmiah utk pengisian.well..mmg sshlah skang nak dpt pi majlis2 ilmu...mase tu sgt terhad.so utk tdak lost dunia & akhirat sbb tuh aku amik mase sket pi bookstore..belilah mane2 buku yg aku berkenan..Mostly mmg amat berguna utk aku hayati & praktiskan..Semoga akan teros menjadi yg terbaik...Chayokkkk...
Well aku dpt kata2 nih drpd website Dr Tuah ni jugaklah..amat menarik utk dihayati.........

" Perubahan yg paling baik ialah perubahan yg berlaku dari dalam sbb itu Kekal,Perubahan yg paling buruk ialah perubahan luaran sbb itu Lakonan".........

Renung-renungkan!

No comments: