Wednesday, September 17, 2008

Completed Tag

Well dari 2 bln lalu aku sudah di Tag oleh Piah..Tp aku x sempat lagi nak create psl byk sgtlah yg perlu di jawab..huhuhuu...aku cube gak menjawab walau penat mikir..utk Jas..Soon ah...aku akan setelkan jgk..So let view MY TAG...

7 Perkara tentang diriku

  • Suke buat keja cepat2
  • Garang (ade sikit panas baran..)
  • Suke rilek2 kat umah ngan anak2 (family type person lah gitu)
  • Suka mkn durian sgt2
  • Suke mkn depan tv
  • x suke tgk umah bersepah..(hangin satu bdn..huhuhu..)
  • Bukan pendendam...(suke maafkan org..)

7 Perkara yg Menakutkan aku

  • Allah SWT
  • Derhaka kpd Suami & org tua
  • Dosa2 yg x terampun
  • Bekalan utk kesana
  • Kehilangan insan2 tersyg ( nyawa aku tuh..)
  • I know that he betrayed me...(x sanggup..)
  • Lipas terbang..(geli oooo..)

7 Lagu yg aku suka

  • Dan - Sheila on Seven
  • Sempurna - Andra & ..
  • Ketulusan hati - Anuar Zain
  • Keabadiaan cinta - Anuar zain
  • Andai ku tahu - Ungu
  • Matahari - Agnes Monica
  • Soundtrack Drama series Full House

7 bende yg aku suke sebut

  • Hampehh.. (mase tgk muke boss..)
  • Lantaklah ..(time tensen ngan keja)
  • Habis sudah...(suke ckp kat Dinie..)
  • Polisssssssss.....(bile nak takutkan dinie..huhuhuuu..)
  • Tau takper..
  • Soot ko lah!
  • Ye lah tuh...( kalo x percaye ckp org especially papa..)

7 Perkara yg amat bernilai

  • Mak Abah
  • Papa
  • Siddiq
  • Dinnie
  • Rumah ku syurga ku
  • My notebook
  • My toys-Nikon Coolpix

7 Perkara pertama Dlm hidup

  • Dilahirkan sebagai muslim (syukur alhamdulillahhh..)
  • Berpisah ngan family ke Sekolah Teknik di usia 16thn (biaseler...)
  • Mengenali Mohd Ariff Mohd Yusoff
  • Bergelar isteri pada 07/08/2004
  • Melahirkan cahaya mata sulong kami pada 20/06/2005
  • Bergelar ibu....(so sweet..)
  • Dpt create blog sendirik....

Khatam sudah Tag aku nih..Wassalamu....


No comments: