Tuesday, January 13, 2009

Visit Umi di Rawang...09th Jan

Sampai gak aku umah Umi di Tmn Emerald Rawang baru nih..Dpt tgk baby boy dia yg comel lah sgt2 tuh..Namenyer aku lupe lah pulak...Mcm muke Nasrullah anak nyer yg no 2 tuh......


baby senyum ahh...nmpk tak lesung pipit dia....


Dinie & Umi Kids..Nabil & Nasrullahh.....




Haaaa..at last dpt gak aku bergambor ngan ibunyer baby tuh...Puan Umi Kalsom .....hheeee..muke dia masih chubby...bdn pun masih berisi...kena dietlah umi pasnih....
Pas solat & mandikan anak2 aku.we all pun bertolak ker KL....so next entry..kite cerita di AQUARIA pulak ehhh....so..LAYANNNNNNNN..............


***** teringat pulak mase nak pi umah umi nih kami tersesat barat ker bandar putrajaya..huhuhuuuuuu....klako seh..sib baik leh kuar balik dr pusat bandar..idaknyer..kena tunggu radio car lah kami...

1 comment:

Darling Pya said...

ewah...umah umi ko smp
aku yg jiran dgn kajang pun ko x call ek...hampeh tul la ko khamsiah oi...nie yg aku berang nie...huh