Wednesday, January 14, 2009

AQUARIA..KLCC

Lets continue story the mory..well pas gi umah umie tuh..kami tros pi klcc to visit AQURIA KLCC..especially tuk anak2 aku lahkan...Mmg teruja sgt2 dpt masuk..x ramai org...we all hepily tgk ikan besor kecik mcm2 ader....so layannn......




mase nih adik aku cube nak amik muke shark yg menuju ke arah kami..tp x dpt..sudahnyer muke dia jek yg ade..huhuhuuuuu.........ni ahh muke shark tu!



See...the shark wat lintas hormat...seram beb!




Nice picture....my dear brother & the shark!




Lagi gambar ..ikan pari ....




Ni ahhh lorong tuk laluan tgk shark tuh...kami baru nak masuk time nih..



ikan giant tuh.....

hah..beso nih jek....




here we are...



ikan bosar lagi....



spesis kerang/ketam yg pelik...x sure per dier...




Well mmg so excited masuk dlm nih...rase nyer nak pi lagi lain kali..bkn setakat ikan jek ade..ade gak spesis2 yg pelik..leh tgk dekat2 ikan piranha..ikan giant yg cume ade di amazon..dpt tgk shark..ikan pari yg besar2..turtle pun ader...mmg sonok sakan anak2 aku tgk sume ikan2 yg ade.mcm2 spesis..sgt cute..even tiket nyer agaklah mahal..tp berbaloi....
Mase nak masuk kat terowong yg leh tgk shark tuh..masuk2 jek dini teros nangis...ajak balik lah pulak..tbe2 aku pun naik seram..ape taknyer tbe2 jek ade shark lalu kat sebelah...huhuhuhuuuu..seram beb..pas2 tuh bkn aku dah yg pegang kamera..adik aku yg amik sume..aku seriaulah pulak..hhhahahhaaa...
Bile tgk shark tu teringat pulak filem Finding Nemo...ahhahaa....mmg klako....
neway muke shark tuh mmg real lah ganas...hheheee...part paling best bile dia menuju ke arah kite.nampak lah gigi2 dia yg tajam tuh...hurmmmm....puas ati!
kami carik2 gak ikan nemo...tp mcm xde...we all rushing pun pi situ..mmg nak cepat2 kuar sbb takut stuck kat jam..almaklum pi ari Jumaat..org bekerja!tuh yg hingat nak dtg lagi satu ari nanti..nk usha shark tuh lame2...huhuhuuu.....Before balik kami belek2 sat kat kedai souvenier dia..Mcm2 ada!at last aku pilih 2 helai t-shirt tuk anak2 aku ,2 magnet frame & satu clip paper nemo..cute...nanti aku upload gambo kat next entry..


Dlm kul 5 tuh kami pun kuar lah gerak balik.hurmmmmmm...kuar jek parking.teros aje jammed.Dah agak dah...neway kami pandai2 sendirik susur ke lorong SMART...ke sungai besi..then tross ke Kajang..lega rase....
Dlam kul 6.30 tuh sampailah kami di Kajang..Mlm tuh akak aku wat kenduri umah baru dia.aku dah tak larat nak tolong aper..naik atas aku lepak.....


***** sonok gak jln2 ngan adik2 aku tuh...so next time leh ahh ajak they all lagi...








4 comments:

Unknown said...

wah akk sekeluarga pergi aQuaria yer,
mesti best kan,
dah lama x pegi sana tau,
hehehehehehehe:)

Darling Pya said...

ko x amik gmbr 1 family dgn binatang kt situ ke?ala..yg kena byr tu...

Cik Kham & Co said...

aku nk cepat..x dan nak bergambor bagai...tu yg nak pi lagi lainkali.mase tuh org ramai gak dok q nak amik gambo..

Cik Kham & Co said...

mmg best wanie...pi lah..sonok sakan...