Monday, January 12, 2009

Di KLIA... 08th Jan'09

Baru sampai di KLIA....



Here we are........



MUHD ADLI AQMAL...



Hahhahahaaa...dini yg dah mengantok....Actually mase nih dia takut2 ngan aku..bdk yg chubby tuh ade bg dia keropok..dia senyap2 amik sembunyikan kat tgn dia..takmo aku tau dia amik..dia punyerlah genggam tgn tuh sampai aku ckp mkn keropok tuh..baru lah dia mkn..well...anak mama....





Ketibaan Jemaah Haji......





Akhirnyer....muncul gak org tau aku nih!






Mak yg berposing jap...




sambut cucu dulu...



Last week aku amik cuti dari hari Rabu..then we all trus bertolak ke Kay Ell mlm tu jugak pasal mak abah aku balik hari khamis ptg..Nilah serba sedikit gambo2 yg aku amik mase kat KLIA tuh..Kiteorg kuar lambat mase tuh...dekat jek dr Kajang..tahlah sebok itu ini.kuar dr umah dlm kul 2.30 ptg..hehehee..flight tibe dr Jeddah lak kul 3 ptg...heheheeee...berdesop lah kami...
so dlm kul 3.30 tuh kami sampai lah di KLIA...check arrival nyer info..Jeddah flight baru touch down kul 3.20..Sampai sudah..tp kami still rilek lagilah...pasal tau mesti lambat nak menunggu..byk jemaah yg balikkan..

Mule2 kami menunggu di terminal ketibaan antarabangsa..lame gak di situ..org pun mulai ramai dah mase tuh.tak muncul2 gak...then we all lepak2 lah kat seat yg ade tuh .Tbe2 dpt call dr abg ipor aku..we all dah salah tmpt menunggu nih..rupe2nyer jemaah haji sume kuar di Domestic Arrival...mase tuh nampak2 dah jemaah2 haji yg dah kuar..risau gak kalo mak abah dah kuar kami tak ade di situ....Alhamdulillah....belom terlambat..kami sempat menunggu dlm 15 minit At last ..muncul akhirnyer mak abah aku....hilang sudah rase rindu ...


Mase tuh rase syukur yg sgt...dpt lagi aku salam dan pelok cium org tua aku...Mereka selamat pergi dan balik...Susah nak ckplah...haru bebenor rasenyer....Tapi mak & abah aku biaselah sepaten jekk...diaorg mmg tak tunjuk kan perasaan tuh...tapi aku tau...org tua aku mcm mane..


pas dpt amik2 gambo sume kami pun teros pekena mee bandung muar di bandar Kajang..heheheee...tersesat barat gak lah kami ..hahahahhaa..gilo..dah terlajak tak tau nak u turn di mana..kecoh gtu!


Pas soru we all balik umah...lepak sumer..hingat nyer nak jln bandar putrajaya..tp sume kepenatan...borak2 ngan mak abah ...& membongkar brg2 yg tehy all shoppin.Tp tau lah org tua yg shoppin..ape yg ade jelah..itupun mcm2 gak anak aku dpt ole2 dr Mekah...mama dia pun same..huhuhuuuuuuu.............
So..next entry...aku pi umah umi di Rawang...visit new baby boy dia..jalan sakan beb..lom abis lagi nih....see yaaa..........







No comments: