Thursday, January 15, 2009

Lagi di AQUARIA....

Ni gambo kami sebelom masuk Aquria...




ikan piranha....mule2 masuk dah jumpe dia dulu...


See my little kids...so excited tuh....



Nice silinder glass....




Nak turun kebawah..sempat lagi tuh....Aku suke sgt tgk ikan2 kat dlm silinder aquarium tuh..





This is Amazon spesis....all is giant fish....






Siddiq yg excited...dia x mo tinggalkan tmpt tuh..doklah ralit menelek ikan.....tapi kami wat bodo jek terik dia...nak cepat wehhh....







ahhhhh....aku suke gambo nih..real kan ..beso tuh!elok pulak dia berbaris...hahahaaa...










Wall paper dia mcm real.....kat bwh tu pulak tshirt yg aku belikan utk they all......hargenyer...almost 40rgt.takpelah..sekali sekala....








T-shirt siddiq...












T- shirt Dinnie.................kat bwh ni lah aku punya accessories......oklah tuh....









Continue...sebahagian lagi gambo2 kat Aquaria arituh..huhuuuuu...Tgklah ikan piranha yg comei2 tuh...tp sifatnyer yg sebenor so agresif ok!ade berani hulur tgn..silalah...


Lain pada tuh...spesis ikan yg ade di benua Amazon..hhahhaaaa..kat sini ikan bosar2 beb..sekali ngap anak aku ....kat tmpt ni lah siddiq sgt2 riuh molot dia..tak padan ngan kecik kecoh dlm tuh...hahahhaaaa...mentelah xde bdk2 melainkan they all...kalo ade byk budak lagi lah riuh...
huhuhuuuuuu...
kat dlm tuh mmg takde budak..ramai aweks lah pulak..hurmmm cuci matelah adik2 aku..nk ngorat takut2..doklah usha2 bagai....student gamaknyer..spesen jek ngan aku dulu2....

Sakan adik aku posing...almaklumlah bujang..hahahhaaaa......sampai kg jek adik aku teros cuci gambo..mane yg gambo single tuh cuci byk seh..gamaknyer nak bg awek- awek lah tu..aku & hubby senyum je lah...zaman kami dah lepas..wakakkakakaa........




3 comments:

Darling Pya said...

anda di tag
sila amik soalan dalam blog saya
terima kasih...hehehee

aramis2177 said...

Kham...
beshhh leh jenjalan ekkk....ehhehhee...sure anak2 ko ewxcited abis dpt tgk ikan2 tu kan....kita yg besaq ni pu sama naik...hehehehehe....

Cik Kham & Co said...

hahahaaa..tul lah fara..same jek !