Friday, January 08, 2010

Citer awal Jan 2010..

Alohaaaaa....Dgn semangat thn baru...aku berazam will keep update blog yg hampir pupus nih...huhuhuhuu....InsyaAllah tdaklah hendaknyer...So blog kali nih saje nak buh photo2 hepi kami sefamily..Utk Papa kebanggaan kami.Keja kuat2 tau..utk manfaat kita bersama....(mcm iklan juara lagu jek)...Bedal ajelah.....



Di Sg Congkak ,Dec'09 yg lalu....wajah insan2 kesayanganku...my heart my soul....Love u 'oll..muahhhhhh.........




Diam x diam dah 5 thn kita hidup bersama.Tgklah muka aku yg semakin berisi tuh...papa muke maintain tp perot...adehaiiiii....keep fit beb!segan tgk perot tuh...hhahhahahaa..jn marah ok!jadikan azam baru kite tuh...KEEP FIT!!!!!


Nilah hasil kedua usaha gigih kami..Anak jantan@ anak mama......(sepet bebenor le mate anak aku tu..xde kelopak mate lansung)..sian tgk....(mate mama dia pun sian gak ..huhuhu..)


ni sekadar gambo tempelan..nak tanye nih..ade tak iras muke laki aku si kecik tuh...agak2 korang ade x?konon lah..gambo dr tepi tu kan..aku dari dolu sampai la nih doklah pikir muke sapelah anak aku nih ekk??x kesahlah ekk muka sape pun yg ptg dia anak aku...dahlah ensem ala2 korean gitu.. manja amat plk tuh.....kat PASAR KARAT xde jual beb!Kak Cie takyah tanyelah..kalo mase bayi tuh tinggal tepi jln kat kg jawe tu org tau nak anto kat umah sape...wakakkakakakaaaa.......(ni sume sedare mare nyer statement ok....)...rase nak stop dah..for u'oll sume..lom terlambat rasenyer...Hepi New Year!!!!!

No comments: