Friday, February 19, 2010

Kami bercuti Lagi...

Kami bercuti lagi...Kali nih cuti Gong Xi Fa Cai menjadikan Tjg Pengelih sebagai destinasi percutian kami..Ni pun consider last minute plan actually...Since family in law aku dah book bilik kat Resort nih kami ikut je lah..idaknyer aku balik segamat jek lah jwbnyer..mkn tdo mkn tdo...syok gak santai2 di tepi laut nih..

Kami stay kat Tjg Kapal Beach Resort..mane tmpt nih???Neway Tjg Kapal nih ade di Tjg Pengelih area Pengerang nun tuh..aku pun first time sampai nih.Sbb ape di tmpt nih name nyer Tjg Kapal??pasal ade byk Kapal2 berlabuh di situ..Consider pelabuhan area ahhh....



Ni ahh chalet yg kami pilih..RM150 for one nite..k ahh tuh..

Tuk family besar lak..sila lah pilih bilik yg lebey besar yer....tak lebey RM 200 pun reganyer..ok ahh tuh...Angin pantai yg non stop....mmg segarrrr..walau agak panas time tuh.



amboiiiiiiiiiiiiii..santai anak2...dgn bilik beraircond....tgh get ready nak tdo msg2 time nih sementara menunggu ptg redup sket...

AKtiviti kami pn bermula lah dari ptg tuh sampai lah soknyer...menikmati keindahan pantai..jauh dr kesibukan kota....


X menariknyer pantai nih x sesuai utk mandi manda...so..kami just susur tepi pantai bermain air laut...

Nampak kan byk kapal2 berlabuh tuh....Mcm2 paten kapal yg ade...Siddiq hepily berlari kesana kemari...jogging dgn papa dia...balik je dr pantai tuh sumer irenggg teng2...hahhahhahaaa.....sampai skang..aku tgk anak aku hangus sumer...ape2 pun kami sonok sgt2...ilang sket stresss...CUTI2 MALAYSIAAA......

No comments: