Saturday, August 22, 2009

Salam Ramadhan....

Ramadhan dtg lagi yer...Alhamdulillah..syukur ke hadrat ilahi..dipjgkan umur...dpt lagi aku berpuasa dan menambahkan pahala ibadah..aminnn...Semlm igtnya x sempat nak berpuasa..tp alhamdulillah....dpt gak sambut first ramadhan nih..hehehhee...

Lately kusut rasenyer pale otak aku..mcm2 lak prob yg dtg...tp alhamdulillah dpt di tangani dgn mudah.berkat doa dan bantuan dari yg Esa..segala urusan dipermudahkannya.Hati tenang melangkah ke opis semlm utk melunaskan segala keja2 yg pending dari 2 ari lps...sungguh..kekusutan yg dtg buat aku ilang semangat nak wat keja...tp aura ramadhan yg tiba nih berikan aku kekuatan utk terus beribadat & beramal kepada-mu Ya Allah.

Salam Ramadhan utk rakan taulan semua...Bersama-samalah kita menghayati bln yg mulia lagi barakah nih ...semoga sentiasa mendapat keberkatan dari yg Esa..Aminnnnnnn.........

2 comments:

kamalnzura said...

selamat berposa Kham...

Kham, sorry tak sempat jumpa ko masa gi JB, ngan Apies pun aku tak sempat. pi sehari aja, rushing sgt2...

Cik Kham & Co said...

daha gak dah..