Wednesday, August 26, 2009

Anak Mama..

Hurm..ni nak citer sket psl anak laki aku yg sorang tuh..since dah pandai ckp nih..tah hape2 ajelah yg dia merapu...lately dia asyik2 lah nyebut "bapak kau.." diulang2 nyer byk2 kali..first time dengo dulu marah gak mama papa dia kan..tegur lah jgk..dia tak takut lak tuh...makin ketawe adelah..pehtu..dia dok sebut2 siap wat lagu ..aku bengang tull..x tau nak wat camner...tp dia kan bdk kan..taulah plk maknenyer..dia masih kecik tuk paham ape yg dia ckp..pade dia mcm sonok ckp bende tuh..psl tulah dia dok sebut2 ajee..mmg algojoslah anak aku nih...



Pehtu lak..kalo dia mintak susu takleh lambat bertindak..tuh yg aku lemah tu.suke protess...dan kalo dia mintak dia mesti pastikan aku watkan jgk tuk kakaknyer...sbb dia nak gantung same2...hurmm...the best part lak..skang nih dia dah pandai pilih baju yg nak pakai..kalo dia rase nak pakai baju upin ipin..jgn harap lah kite bg baju lain...buleh histeria dia.....itulah akal dia sejak dua menjak nih.lagi satu..dia suke ikut ape org ckp..wakakkaaaa...mmg best...mcm org tua aku tgk..heheheheeeee...so korang pepaham je lah..camne nak layan kebecokan dia nih....nampak mcm pendiam kan..tp hakikatnyer.....

Tapi tulah..kalo bdk2 nih xde kat umah...harus aku leh mati kutu .x tau nk wat aper.biarlah they all nih ade depan mate.penat ker...stress ker..layan diaorg.aku x kesah..yg penting mereka ade.Sayang anak mama.....

2 comments:

Linda Latip said...

hahaha tergelak baca bab die buat lagu tu..tp ye la kan..si ghazi pn sma..klu lmbt buat susu nak nak lg msa mlm kenmain merintah wpun mata nye pejam tuh..ahahaha anyway cik kham..selamat berpuasa to u & family k...

ita said...

a'kum cik kham...lama kita x jumpa since abis study kat skudai..ko ingat kat aku lagi x? ita la...kita kan penah blaja sesama..klah..dh trima msg aku ni nnt ko bls la ekk..cau..