Friday, March 13, 2009

Sup Ceker Ayam + Begedel segera..

Hurmmmmm..mengancam tak tajuk n3 aku kali nih....ni dinner semlm nyer menu.Sejak tgk blog fara masak mee hoon sup + begedel tuh teringinlah banget tekak nih nak mkn pulak..so semlm sampai umah jek aku teros bersilat kat dapor wat sup ceker nih...Akhirnya...tadaaaaa...siap gak...


+++ bergedel kentang ++++

Haaaah..siap ngan begedel nyer..tp nih segera punyer tau...mcm original tu!siap ber kerak lagi...pastuh pekena lak ngan sambal kicapnyer..alamak.....dua mangkuk licin..huhuuuuu....mudah ringkas & sedap.....
**** Bergedel segera tu aku beli kat kilang frozen food di Pasak..balik ayer tawar baru nih aku mai singgah ngan family in-law.Oklah ade 12 biji/packet.RM4.50 jek....sgtlah sesuai utk org mcm aku nih..sume nak cepat & senang di masak.

7 comments:

kamalnzura said...

Kham..org jawa panggil kaki ayam..ceker ayam ek?
1st time dengaq...ekekek

Cik Kham & Co said...

ceker tuh ..kaki lah...maknenyer..huhuuuu...

aramis2177 said...

huhuhu....sedap2....faveret kami sekeluarga!!!ceker ayam/cakar ayam!!!layannnnn betui kalau dpt meratah kaki ayam ni...nak2 plak kalau rebus sampai empuk!!!laki aku kata rugi betui laaa sapa yg xmakan ceker ayam nih!hahhahahhaa....

aramis2177 said...

uiks....ada award utk ko!cek blog aku eh!

Darling Pya said...

teringat nye sup kaki ayam farah..

Lizz Razail said...

kham, aku berminat nak tau psl begedel segera tu... maklum ler.. konon bz smpai x sempat nak buat begedel..

Cik Kham & Co said...

Reply to:

Fara - bestlah..sape x mkn mmg ruwi woooo..sgtlah sedapnyer...neway ..thks for the awards..

Leiza - ko nak borong ker??huhuuu....kalo ko dok jb ok gak leh bisnesnyer...