Thursday, March 12, 2009

Blog Best...

N3 kali nih aku nk promote kat u all satu blog yg best..actually along yg promote pun..dia view dr blog Jas..kwn Jas lah ni kot....ni link dia ...http://www.fajaril.net/blog/.....serius..u all kena view and follow blog dia...syg aku mule view blog ni for the latest N3 psl kehilangan putera kesayangan dia ..adik Amir Yusof..once aku view comment2 tuk saudara Fajar tuh..rupe2nyer dah ramai yg follow blog dia nih....so touchable....air mata x tertahan..semakin aku bace semakin air mata aku nih laju jek kuar..hurmmmm.......Bg aku adik Amir Yusof ni mmg sgt2 istimewa.salute lah kat saudara Fajar & wife sbb tabah nak hadapi semua tuh....Tahniah gak kat bakat yg ade pade ayah Amir Yusof nih...The way dia story sgtlah indah susunan bahase nyer tuh hingga bisa buat hati aku nih merintih sedih same...ape2 pun..korang layanlah blog nih....And komen sket tuk aku....

3 comments:

kamalnzura said...

Kham...aku baru separuh ikut blog tu,menyentuh perasaan betui. sensitif sket sejak jadi mak nih...

kamalnzura said...

Kham, teringat masa anak aku masuk hosp masa 9/2008 hari tu...
buka posa masa tu..rasa mcm telan pasir tau..buka posa smbil ngadap anak yg penuh dgn wayar berselirat...

Cik Kham & Co said...

hurmmmm,...betul.betul.betul..sadis sungguh..how a precious a little khalifah to us...