Friday, June 06, 2008

Speechless....

Sukar aku nak luahkan ape yg aku rasekan tika dan saat nih..drpd semlm aku teringatkan adik aku yg dok di Pasir Gudang tuh..Drpd pagi aku cube call tapi x berjwb...hati aku dah mule ssh hati dah nih...buat keja pun serba x kena...then aku call adik bongsu aku...terubat sket rindu & agak terhiburlah jugak dpt berckp dgn dia.. i know that family aku ni x mcm family in-law aku yg sgt2 close relationships nyer.So speechless....sometime aku segan sendirik.tapi bile aku fikir2 balik..yelah..inilah bahagian family aku..lom tentu sumenyer ok.thats y since i married i hope that my life always happy & caring each others.

Ok continue with the early stories.adik ckp dia ok.keja mcm biase dan ade sket maslah lah...
so aku pun cube call n call x dpt jugak..suddenly dia tpon aku...ape lagi..mcm mak tiri aku membebel ler ..pesal x jwb ..ape hal..blablabla...non stop!neway dia x ape2..rupe2yer dia baru berenti keja..and i know already ape problems dia...so..aku advise dia baik2 ..suh dia balik kg till get a new job.tapi dia x mo and x nak mak tau yg dia x keja..ahhh sudahh!!hard to say..cos aku nih x suke nak simpan secret mcm nih.pesal nanti mak pulak yg marahkan aku...tp bile aku dah ckp and ckp dgn dia..puas ati aku....dah x risau lagi..

I do realise something that recently i really cared about my family...yelahkan..totally different myself today.How meaningful the status of MOTHER right?......huhuhuhu....utk adik2 aku. akak harap korang sume ingatlah Tuhan selalu...Akak akan sentiasa doakan yg terbaik utk u all....
im worried because i love u..........

Till then..salam............

No comments: