Thursday, June 05, 2008

Minyak naik!

Lately ujan jek kt Jb nih..asal ptg jek ujan selebat-lebatnyer...ape2 pun alhamdulillah..rahmat dr tuhan ujan nih!

Semlm balik keja transport anto sampai umah..so dptlah aku mengemas ape2 yg patut..
on d way balik tuh ok lagi..tuptup sampai kat Petronas Setia indah jam terok..pesal nih ??
Byk keta Q nak isi minyak..aku suspect something..confirm!!!minyak naik lagi tuh..70 sen????bengang nyer......immediate effect .apesal lah yek lately asyik tensen jek ..x larat nak ngadap dah..ade jek yg bisa membuat jtg ku copot....papa sampai umah muke dah penyet jek..mau tak..tensen tuh..dia kabo minyak dah stgh tp tak larat nak Q pjg2 tu..TAWAKAL jek cik kham...yelah..mama ikut jek pa!

mlm tgk news..tgk muke paklah rase nak baling jek ngan sudip kesygn aku tuh...mlm tuh mkn pun x lalu...dah x larat nak mikir sume brg naik harge...Ya Allah aku hanye mampu berdoa dan tawakal ajelah...semoga family aku sentiasa di murahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan..Aminnnnnnnnnn..........

No comments: