Thursday, April 30, 2009

New Sun Glasses...

Amboi...amboi.......busy akak...dah lame x berblog nih.....nih pun saje jek slot2 sket layan tenet...tkt gak kalo boss sergah dr blakang..waccaahhhhhaaaaaaaa.......abis aku!

So N3 x nih aku nak show off sket..sun glasses baru anak2 aku nih....hurmmm kopak mama dia kalo lagu nih nak layan anak....hajat di ati nk belikan si Siddiq tuh..bole pulak akaknyer tgk aje kan..so makenyer..kenalah modal sekali tuk dua2 alogojo nih....biaselah...kalo nak belikan they all spect yg kena & match dgn gaye kids nih biasenyer aku belikan brand yg bertema lahkan....aku suke banget suh dema nih test...lagi2 yg paten gugurl nyer..BARBIE tuh.....sgtlah vogue devass gitu ....wakakakaaaa...puas jgklah aku dok nelek satu2 bg anak2 aku test..sudahnye...taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................


Dinie ngan Pinky Sun glasses Barbie dia......nak gak ala2 SPAQ....gitu...devassssssss...........



Siddiq nyer......wakakakaaa....mcm group panca sitara tak?????poh yeh2..beb.....Brand kartun keta tuh...alah..kartun keta yg pakai spect itam tuh.....


Sakanlah skang..kalo dok dlm keta jek...confirm dua2 bergaya...mesti org yg dok lalu sebelah jaki jek tgk muke2 dema nih....wakakkaakkaa...........................

1 comment:

kamalnzura said...

sakan anak hang Kham..
2-2 bergaya