Tuesday, July 15, 2008

Semlm punyer citer...

Penatnyer balik keja semlm...tbe2 rase nak masak spaghetti goreng...apelagi bersilatlah aku sediakan bahan2 utk masak.Belom start Ezora lagi aku dah siap dah....mmm..pastuh...yummyyy....mkn sambil tgk tv...alhamdulillahhhh.....
Dlm kul 7pm papa balik pun sampai ngan anak2..rupe2nyer papa posa ..sib baik mama dah siap masak..mmg x rajin selalunyer nak msk awal...ahakkkk....kalo x sian papa..

pas siap2kan papanyer buka posa aku pun naik atas..mandi...and tah kenape mlm semlm ekkk aku penat sgt..tdo awal lah..lom kul 10 lagi aku dah selamat ngan adik..tau2 dini pun dah kat sebelah...dlm syok2 tdo tuh tbe2 dinie bangun...basah katenyer...alamak!!!aku lupe nak pakai kan pampers lah..abis dah tilam kami basah.mmmm..tbe2 aku lak nak emosi kan...maybe sbb aku penat aku marah2 lak kat dinie...sian dia....dia lak mulelah nak menangis...aku pun makin hot...aiii lah....teroklah aku nih...pas salin sume2 dia pun tdo lagi..pastuh aku cium dia byk kali...sedey ...nape lah aku sebagai mak leh marah mcm tuh..dia kan bdk kecik..tau aper...salah aku gak..pesal x pakai kan pampers ekkk....isshhhh..mmg hampeh!!!!inilah bende kecik yg aku buat tapi bisa buat aku sedeyyy....uwaaaaaaaaa.....mama yg salah!

No comments: