Friday, August 01, 2008

Augustus....

Adehhhh..cepatnyer mase berlalu..tup..tup..dah masuk August dah..bln depan lak dah posa..pastuh raye....eiiiiiiii bestnyerrr!!ahak.....dan aku lak semakin sebok kan...almost 3 weeks tak update blog nih..punyerlah dah lame x bukak internet...sampai lupe password dah...hampeh sungguh mama bosan nih...

lately tengkok sakit lah..salah bantal...boring tul nak gi keja..malasnyer mcm org mengandong..opsss...gue enggak meteng!maintain ...raye nanti siddiq setahun...dah pandai jln pulak tuh..gigi jek lom kuar2..tunggul dah ade...tapi mmg lasak lah..hyper...3x ....active tuh...well...hero kan!

kak cie lak...baru2 nih jatuh tangga...lebam dahi sebijik...aiii..berderau darah gue..bise copot jantung....sib baik takde pape...papa risau banget...anak papa kan!ahak...biaselah...anak buli pun papa x kesah...huhuhu.....

oklah nak start keja....will update soon.........bye all.............

1 comment:

Darling Pya said...

wei..aku bg ko award
sila amik kat blog aku hokey..