Sunday, May 24, 2009

Morning Sicknessss.....

Aik.....!mesti u'ols heran tajuk N3 aku kali nih kan.....ehheheeeee.....aku dah terkena penyakit buatan org daaaa....jangkitan dr Fara ni kot.....(mcm jangkitan influenza la nih jek...)...Dah rezeki kami...neway aku dah start morning sickness tau...walaupun tak seterok sebelom nih..tp kemalasan yg melanda toksah kate..kalo bley nak lekat saje ngan bes fren baru aku..(cik bantal)...hehhehee...ape2 pun aku harap biarlah 2 bln nih berlalu dgn cpt.....tak larat nak layan letih lesu bdn nih wehhhhhhh........lemah rase................

3 comments:

kamalnzura said...

Kham...tahniah nooo...
musim mengawan agaknya ni...wakaka..
kwn2 kat tmpt keja aku pun, ramai yg pregnant..hehe

bila tah Danish nak dpt adik nehhh...hehehe

Cik Kham & Co said...

takper Jai..kena usaha lebey sket....

umie said...

eloo..eloo..tak mau bagitau pun cerita bestt..wah..umair nak dapat kwan sebaya la.
anyway, take care my dear..jgn brutal2 sgt. jaga diri, hiasi peribadi..congrats 2u+arip..