Monday, November 03, 2008

SHopping di Jusco

di toilet..


massage jap....






Mlm Sabtu Lepas kami pi shop2 di Jusco...Si Dinnie punyerlah x sabo nak gie..ptg tu suh tdo punyer le ssh.aku nyer ngantok toksah citerlah.Siddiq pun same x herotnyer..sudahnyer aku ajak they all dok dlm bilik ..aku bior jek ape they all nak buat..pastu aku cube2 ler melelapkan mate..tp menyakitkan ati betul lah...asal terlelap jap ade jek gangguan yg dtg...seingt aku mule2 Siddiq tepok muke aku.pastuh kak Cie lak lompat2 atas katil..pastuh lak Dinie cube bkk pintu...pastuh they all bergelak ketawe..aku bkk mate kepala siddiq dah ade dlm bakul sampah...adoiiiiiii laaaaa....hangin nyer aku....aku warning si dinnie.."kalo kakak x mo tdo mama tak bwk pi Jusco"...dah nangis pulak..lagilah hangin aku....pstu aku bg satu pulasan aku teros ajak siddiq tdo...pastu tbe2 senyap jek..ropenyer ngan siddiq2 layan tdo....akhirnyer.....kami sume pengsan sampai kul 6.30...pas solat aku ajak siddiq mandi lak..tbe2 aku dengo papa dah balik..awal???rope2nyer dia dah byk kali tpon aku..tp disbbkan kami sume kat atas.& aku x bwk naik hphone makennyer.....selamatlah...dia nak ajak kami pi melawat cousin dia sakit di GH...well sorry my dear..then aku rushiinglah nak mandikan bdk2 nih....at last cancell sbb dah terlambat..And mlm tuh mertua aku singgah umah jap for solat & mkn ..dptlah aku masakkan sedanyer....nak tau ape lauk aku mlm tuh? (sup taugeh & sardin & ikan goreng...) bolelah...
janji kenyang kan....


Pas mertua ku balik..kami teros pi Jusco..bole tahan gak ramai org..agenda kami ni sebenornyer nak belikan brg hantaran tuk Taufik..handbag & set perfume..mule2 aku pi butik Handbag Sacha..aku berkenan satu bag kaler hitamnyer..ade diskaun 50%..oklah tuh ..as long under budget aku beli jek..pehtu..we all ker Body shop pulak...sbb empunyer diri ckp nak Body shop..so senang lah aku nak carik...Pilih jek ikut taste kami..

Penat seh...pas2 tu..papa pi carik wiper keta dia ..mase tu lak aku bwk dinie pi kencing..tu sempat lagi posing di toilet..layannnn.....mase try kusi keta yg ade massage tu tuh best gak..kalo aku bwk keta sambil layan seat urut tuh harussss...aku tertdoo jawabnyer..hahahahaaaaa..toksah lah..lupekan jelah....

Abis shoppin kul 11....sumenyer dlm 400 lebey gak kami belanje..takper jek..leh claim kat pengantin..huhuuu...

3 comments:

aramis2177 said...

alos kham.....
waaaaa sakan ko posing anak beranak kat jusco tuh...leh jadi duta jusco ni....hahahhahaa.....
psstt...aku ada tagged ko...silap cek kat blog aku yer!

Cik Kham & Co said...

sakan lah ko nak tag aku sajer...ye ahh..aku akan tgk!

Darling Pya said...

wei
portable massage tu ogawa nye kan?
aku dh lama beli
mmg best...

niat asal nk keta dlm keta
tp malang sekali seat keta aku x m'izin kan..huhuhu..
seat aku half bucket (ala2 racing seat) x muat lak aku nk letak bende alah tu...
hampeh tul